ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ
Як створити позитивні соціальні зміни
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
(вул. Дегтярівська 49-Г (Концерт-хол, вхід з 3-ого корпусу))
31 жовтня 2014
"Всі люди - підприємці. Коли ми жили в печерах, ми всі були самозайнятими ... нам доводилося шукати їжу та годувати себе. Ось як починалася історія людства ... Цивілізація потрошку придушувала цю рису. Так ми стали робочою силою, тому що на нас поставили клеймо: «Ви - робоча сила». І ми забули, що ми - підприємці" - Мухаммед Юнус

Соціальний маркетинг - ефективний тренд Європи та всього світу вже багато років. Це не маркетинг у соціальних медіа, не благодійність , а дієвий механізм для розвитку продуктів та сервісів. Саме ці технології працюють і приносять визнання та сталий розвиток політикам та представникам держустанов Англії, Канади, США, проектам USAID, Yunus Social Business, соціально-відповідальному великому і малому бізнесу.

Ми прагнемо, щоб українські студенти були найосвіченішими, тому запросили найвідоміших експертів, які також є успішними соціальними підприємцями.

За підтримки:
Європейської асоціації соціального маркетингу (ESMA)
Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)
Української асоціації маркетингу (UAM)
«Інституту інноваційних технологій і змісту освіти» Міністерства освіти і науки України
Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Програма

09.00 - 09.45 Реєстрація
10.00 - 10.20 Вітальне слово від організаторів та почесних гостей
До виступу запрошено
Олександра Шафалюка, Декана факультету маркетингу та управлыння персоналом
Ірину Лилик, Генерального директора ВГО "Українська асоціація маркетигу"
Гліба та Октябрину Лісовських, засновників Форуму «Найкращі соціальні проекти України», керуючих партнерів ГО «Центр соціального лідерства»

10.20 - 11.30 Вступ до соціального маркетингу. Теорія та практика. Що таке соціальний маркетинг? Ключові відмінності та переваги . Чому соціальний маркетинг це маркетинг майбутнього?
Джефф Френч, Член Міжнародної асоціації соціального маркетингу та співзасновник Європейської асоціації соціального маркетингу

11.30 - 12.00 Соціальний бізнес як глобальний тренд та перспектива. Найкращій світовий досвід у практичних кейсах. Як студенти можуть долучитись до соціальних ініціатив?
Леонард Німа, Засновник Nima Social Business Consulting

12.00 - 13.00 Інноваційні моделі сталого розвитку соціальних підприємств: краудфандінг, соціальні біржі, мікрофінансування. Досвід Малайзії
Діліп Кумар, Асоційований професор Міністерства вищої освіти (Оман), член Центру Менеджменту та Розвитку людських ресурсів (Індія)

Про спікерів лекції

Джефф Френч
Визнаний світовий лідер у галузі теорії та практики соціального маркетингу. Опублікував понад 90 робіт, статей і книг в даній області. Запрошений професором Університету Брайтона і співробітник Королівського коледжу. Був директором з комунікацій та політики Агентства розвитку охорони здоров'я протягом п'яти років. В 2005 очолив Національну раду соціального маркетингу і створив Національний центр соціального маркетингу. В 2009 році став генеральним директором Strategic Social Marketing Ltd., яка працює з клієнтами по всьому світу в приватному, НКО та державному секторі над розробкою та оцінкою соціальних програм. Член Ради CREDOS та провідний консультант Ради ЄС з 2009 року; член Міжнародної асоціації Виконавчого комітету соціального маркетингу і співзасновник Європейської асоціації соціального маркетингу. Джефф Френч працював над програмами зміни поведінки та соціальної політики у більш ніж 20 країнах світу.
Діліп Кумар Дослідник, професор Школи бізнесу при університеті Утара, Куала-Лумпур, Малайзія, має 17 років досвіду консалтингу та коучингу в сфері лідерства та менеджменту, асоційований професор Міністерства вищої освіти (Оман), член Центру Менеджменту та Розвитку людських ресурсів (Індія)
Леонард Німа
Засновник Nima Social Business Consulting, ад’юнкт-професор в Міжнародній Бізнес-школі Хульта (Сан-Франциско), працював разом з Нобелівським Лауреатом проф. Мухамедом Юнусом в Grameen Creative Lab, членом якої досі є